مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه گفت: گلریزان به منظور کمک به آزادسازی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد استان، ۲۳ اردیبهشت مقارن با هفتمین روز ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

برگزاری مراسم گلریزان  امسال در ماه مبارک رمضانبه گزارش   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بابک ترابی مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه اظهار کرد: مراسم گلریزان  امسال در ماه مبارک رمضان و با حضور جمعی از مسئولین و خیرین استان در هتل پارسیان برگزار می‌شود.

وی افزود: در جشن گلریزان سال گذشته با جمع آوری ۲۵۰ میلیون تومان کمک نقدی خیرین نسبت به آزادسازی ۲۲ زندانی جرائم غیرعمد استان اقدام کردیم.

مدیرعامل ستاد دیه استان همچنین از برنامه ریزی این ستاد برای آزادسازی ۲۰۰ زندانی جرائم غیر عمد استان در سالجاری خبر داد و گفت: در تلاشیم تا با جذب منابع بیشتر و افزایش میزان تسهیلات قرض الحسنه، امسال تعداد زندانیان بیشتری را آزاد کنیم.

وی جمع کل بدهی ۱۳۰ زندانی دیگر را ۱۷۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: از این رقم ۴۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال را از شاکیان گذشت گرفتیم. تسهیلات بانکی، کمک ستاد دیه استان و کشور، شرکت‌های بیمه، صندوق تامین خسارت بدنی، پذیرش اعسار دادگاه  نیز از منابع مهم تامین این میزان بدهی بود.

 

انتهای  پیام/ز

 

آزادسازی ۲۰۰ زندانی جرائم غیر عمد استان در سالجاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.